De gaande vrouw

28-04-2020

Met pijn in ons hart nemen we (vanaf 1 mei) afscheid van Karin van Dillen. Karin is vanaf het allereerste begin betrokken bij Present Apeldoorn.

12 jaar lang heeft ze Present in Apeldoorn op de kaart gezet, met een enorm hart voor de mensen in de samenleving die het kunnen gebruiken dat er naar hen omgezien wordt.

Van zelf de handen uit de mouwen steken tot aanvragen van fondsen en subsidies, het team dat is ontstaan afgelopen jaren ondersteunen en verantwoording afleggen naar onze partners – alles deed je altijd met het doel en de visie van Present in het vizier. Bruggen slaan en een beweging op gang brengen in de maatschappij waarin het vanzelfsprekend is dat we naar elkaar omzien! En of het gelukt is; vele verbindingen heb je gemaakt en de beweging heb je zeker op gang gebracht in Apeldoorn. Bedankt daarvoor.

Wat gaan we je missen Karin en die afscheidsborrel gaat er echt nog komen!

NB: Wil je (alvast) wat zeggen tegen Karin, doe dat via info@presentapeldoorn.nl. Wij zorgen ervoor dat het bij haar terecht komt.