Informatieavond: Vrienden gezocht voor nieuwkomers!

30-11-2018

Meet & ConnectLet op: deze bijeenkomst is op dinsdag 11 december 19.30 uur, Regentesselaan 2B.

Wil jij je wereld verbreden, nieuwe vrienden maken en afspreken met een nieuwe stadsgenoot? Kom dan naar de informatieavond van Present Apeldoorn op 11 december! Integreren in een nieuwe samenleving en cultuur is niet eenvoudig. Het contact met Nederlanders is van groot belang om een nieuw leven op te kunnen bouwen in de Nederlandse samenleving.

Met het project ‘Meet & Connect’ willen we duurzame verbinding tot stand brengen tussen Nederlanders en nieuwkomers. Dit vanuit de overtuiging dat ieder mens vrienden nodig heeft om zich thuis te kunnen voelen. Concreet betekent dit dat we Apeldoornse gezinnen koppelen aan Apeldoornse nieuwkomers voor een periode van een jaar. Gedurende dit jaar spreek je met elkaar af, onderneem je activiteiten en deel je je leven met elkaar op basis van vriendschap en gelijkwaardigheid.
Lijkt je dit leuk? Wil je meer informatie? Kijk op onze website of kom naar de informatieavond op dinsdag 11 december 19.30 – 21.00 uur, Locatie Present: Regentesselaan 2b
Meer informatie en aanmelden :mariska@presentapeldoorn.nl / www.presentapeldoorn.nl
Graag tot ziens op 11 december!