Kinderkamer opknappen

21 november 2017

Armoede kent veel gezichten in Nederland. Een veel voorkomende, schrijnende situatie is de verwaarlozing van de woonomgeving van kinderen. In de komende periode gaat Present in heel Nederland in 400 huizen kinderkamers opknappen zodat het weer fijn is om daar te zijn. We zoeken vrijwilligers om in Apeldoorn één of enkele gezinnen te helpen.

Vind jij het leuk om mensen te helpen hun huis meer op orde te krijgen? Hou je ervan een kinderkamer op te ruimen, te verven, te behangen, etc. Zou je je hiervoor in het komende halfjaar in Apeldoorn één of enkele dagdelen willen inzetten? Neem dan contact met ons op.
Zou je dit met je groep, club, team of kring willen doen? Dat kan ook! We denken aan max. 6 personen per huis.

Leefbaar thuis
Het doel is een fijne opgeruimde thuissituatie voor deze kinderen en hun ouders zodat ze beter kunnen meedoen in hun sociale netwerk, omdat zich niet meer schamen om vriendjes en vriendinnetjes thuis uit te nodigen. Dit doen we door het met vrijwilligers uitvoeren van 400 projecten bij gezinnen thuis door heel Nederland waarbij we van een huis weer een thuis kunnen maken voor kinderen en hun ouders.

Bent u hulpverlener en herkent u uw cliënt in bovenstaande? Meld dan de hulpvraag via onze website