Jong Present: Judith Karsten

27 augustus 2020

Ook ik ben Present! Nu hoor ik je denken: wie is die ik en waarvoor ben je present? Die ik heet Judith Karsten, is 25 jaar oud en gaat het Jong Present traineeship volgen bij Stichting Present in Apeldoorn. In Apeldoorn heb ik trouwens niet altijd gewoond, in juli 2019 ben ik namelijk afgestudeerd aan de opleiding Media, Informatie en Communicatie in het bruisende Enschede. Kort samengevat heb ik tijdens die opleiding geleerd om verschillende soorten content te ontwikkelen. Na die opleiding ben ik een tijdje weggeweest en ben ik begonnen met rijlessen. Klaar om de weg op te gaan ben ik helaas nog niet en een baan vinden wil ook nog niet vlotten. Om mijzelf toch te kunnen ontwikkelen en een bijdrage te leveren aan de maatschappij start ik vanaf eind augustus met het traineeship. Tijdens deze stage ga ik meehelpen met het ontwikkelen van communicatiemiddelen en hoop ik zoveel mogelijk in contact te komen met nieuwe mensen. Misschien behoren jullie ook tot die mensen. In dat geval, alvast tot dan! Ik heb er in ieder geval heel veel zin in.

“Jong Present” is het programma waarmee Stichting Present meedoet aan de Maatschappelijke Diensttijd. “Jong Present” biedt jongeren van 15-30 jaar een overvloed aan mogelijkheden hun horizon te verbreden bij een lokale Present. Interesse? Neem contact op met Daan Beukers via daan@presentapeldoorn.nl