Opbrengst dance feest gaat naar Present Apeldoorn

16 februari 2017

Op 1 april a.s. organiseren wij (Dorothe Sturing, Ronald Burgers en Gerrit Veeneman) voor de 4 keer  het jaarlijkse 70/80/90 party, dit keer in Laser Sensation op het Caterplein!
Het is echt een happening!  Daar moet je bij zijn!! De voorgaande 3 feesten waren echt geweldig!

En… de volledige opbrengst van het feest gaat dit jaar naar Stichting Present Apeldoorn.
Zie https://stichting.stichtingpresent.nl/apeldoorn

Ik zou het natuurlijk leuk vinden als jullie allemaal komen! Je hebt dan een leuke avond met elkaar of met je vrienden, buren, familie. En je steunt het goede doel!
Het is echt een leuke happening waar je los kunt gaan op oude en huidige hits.

Kaart kost weer € 12,50 pp. Zie bijlage.
Laat maar weten hoeveel kaarten je wenst!

En als je een dance -feest niks vind of je kunt niet komen, stort dan gewoon slechts € 12,50 op mijn bankrekening NL13RABO 0393489051 t.n.v. G.Veeneman en of;  Het gehele bedrag stort ik door naar de bankrekening van Stichting Present! Met name de hulpbehoevenden in onze samenleving zullen er blij mee zijn!!

Gerrit Veeneman