Proeverij vrijwilligerswerk, 12 oktober 2019

17 juni 2019

Het thema van de Proeverij voor Vrijwilligerswerk 2019 is “werven & behouden van vrijwilligers”.

Wanneer en waar is de Proeverij?
Op zaterdag 12 oktober 2019 vindt de derde editie van de Proeverij voor Vrijwilligerswerk plaats.
De Proeverij wordt gehouden van 11.00 tot 15.00 uur op het Zwitsalterrein Apeldoorn. Net als de vorige edities, gaan we er met z’n allen weer voor zorgen dat het een groot succes wordt!

Wat is de Proeverij?
De Proeverij is een ontmoetingsplek voor organisaties, verenigingen en stichtingen die op zoek zijn naar vrijwilligers en voor mensen die wellicht vrijwilligerswerk willen doen.
Hiermee geven we (toekomstige) vrijwilligers én organisaties die met vrijwilligers werken, de mogelijkheid elkaar te leren kennen, te inspireren en kennis te delen. Dit door te proeven aan de vele smaken die het vrijwilligerswerk te bieden heeft.

Organisaties kunnen zich opgeven via deze link Meld je aan voor 13 juli, wil je kans maken op een plek op de Proeverij! Als het maximum aan deelnemende organisaties is bereikt, hanteren we een wachtlijst. Vrijwilligers hoeven zich niet op te geven om een kijkje te komen nemen!

Op de hoogte blijven? Volg ons op facebook, Twitter en kijk regelmatig op www.proeverijvrijwilligerswerk.nl

Namens de werkgroep Proeverij voor Vrijwilligerswerk, hartelijke groet.
Proeverij voor Vrijwilligerswerk wordt mede mogelijk gemaakt door: Apeldoorn Pakt Aan, stichting Present Apeldoorn, Platform Ertoe doen, Platform Vrijwilligers Coördinatoren Apeldoorn e.o., Sportraad Apeldoorn