Vrienden gezocht! Informatieavond 3 november

14 oktober 2020

Als je nog maar net in Nederland bent en je wil hier een leven opbouwen, dan is contact met Nederlanders van groot belang. Maar in coronatijd is dat extra lastig. Daarom zijn wij op zoek naar nieuwe vrijwilligers. Met het project Meet & Connect worden nieuwkomers gekoppeld aan mensen die in Apeldoorn wonen. Als maatje heb je regelmatig contact, oefen je met taal en onderneem je een activiteit. Zo help je op een laagdrempelige manier een nieuwkomer wegwijs te worden in Nederland. Iedereen kan meedoen; alleen, samen of als gezin. En, hoe bijzonder is het dat je als maatje ook leert over andere culturen!

Als je hier meer over wilt weten, dan ben je van harte welkom bij de informatieavond die wij op dinsdagavond 3 november organiseren.

Aanvang: 19.30 tot 21.00 uur

Locatie: wijkcentrum Orca, Germanenlaan 360 in Apeldoorn. Tijdens deze bijeenkomst vertellen wij (Stichting Present in samenwerking met Vluchtelingenwerk en Yoin) wat Meet & Connect is, wat de achtergronden zijn van nieuwkomers, wat er bij hen leeft en op welke wijze Apeldoorners en nieuwkomers in Apeldoorn voor elkaar van betekenis kunnen zijn. I.v.m. corona kun je deze avond zowel live als digitaal volgen.

Heb je interesse om je in te zetten voor nieuwkomers? Je kunt je aanmelden voor de informatieavond via celine@presentapeldoorn.nl of 055-5767997.

Graag tot ziens op 3 november!