Zing Nederlands met me

22 januari 2020

Samen Nederlandse liedjes zingen, van oudhollandse liedjes tot Nederlandse pop klassiekers. Dat is “Zing Nederlands met me”, het nieuwe project van Present Apeldoorn. Tijdens “Zing Nederlands met me” zingen anderstaligen samen met Apeldoorners onder begeleiding allerlei Nederlandse liedjes. Door Nederlands te zingen, leer je de taal beter. Daarnaast word je vrolijk van zingen en leer je nieuwe mensen kennen. Muziek verbindt en geeft plezier!
Gedurende het jaar worden verschillende series “Zing Nederlands met me” georganiseerd. Elke serie bestaat uit 4 keer oefenen en een afsluiting. Deze afsluiting vindt plaats in bijvoorbeeld een zorgcentrum of op een school. Je hoeft niet goed te kunnen zingen om mee te doen, het plezier en gezelligheid staan voorop. Iedereen is welkom, zowel anderstaligen als Apeldoorners.
Present Apeldoorn werkt samen met o.a. CODA Taalhuis, Stichting Da Capo en Onze Wereld (onderwijs voor anderstaligen). Wil je meer weten over wanneer en waar “Zing Nederlands met me” plaatsvindt? Neem dan contact op met celine@presentapeldoorn.nl