Eva-Maria van de Geest nieuwe coördinator Present Arnhem

30 november 2023

Op 1 december 2023 zal Eva-Maria van de Geest starten als de nieuwe coördinator voor Present Arnhem. Zij volgt daarmee Henry Witteveen op die de afgelopen 2 jaar coördinator is geweest.

Eva-Maria is geen onbekende in Arnhem. Eerder werkte zij als MDT coördinator Onderwijs voor Tijd Voor Actie, teamleider bij het Youth for Christ jongerenwerk in Arnhem en als supportersbegeleider bij Stichting Vitesse Betrokken. Present Arnhem is heel blij dat Eva-Maria zich in wil gaan zetten voor de missie van Present; bruggen bouwen tussen Arnhemmers en mensen helpen om naar elkaar om te zien. Eva-Maria: “In Arnhem wonen prachtige mensen, ik kijk er enorm naar uit om die onderling te verbinden en hulpvraag een aanbod bij elkaar te brengen”.

Met de komst van Eva-Maria is Present Arnhem weer op volledige sterkte. Aanbieden van hulp of indienen van hulpvragen kan via de website www.presentarnhem.nl. Eva-Maria is te bereiken op nummer 06-11010435 of via email; info@presentarnhem.nl