Als groep

Ontdek hoeveel plezier het geeft om samen met je vrienden, familie of voetbalteam een ander te ontmoeten en te helpen. Present helpt je graag bij het vinden van een vrijwilligersproject. Voor ons is het dé uitdaging om op basis van jullie aanbod een project te organiseren dat bij jullie past en betekenis heeft voor een ander. Ontdek hoe je door als groep een ander centraal te stellen elkaar op een andere manier leert kennen.

Present organiseert en begeleidt

Je kunt je dus als groep aanmelden. De mensen die jullie helpen, zijn mensen die eenzaam zijn, in armoede leven of kampen met fysieke problemen (ziekte, ouderdom of beperking).

Voor groepen organiseren wij twee type Presentprojecten:

• Sociale projecten zoals koken voor dak- en thuislozen, het organiseren van een gezellige middag voor mensen met een lichamelijke of geestelijke beperking of koffiedrinken met eenzame ouderen
  • Praktische projecten zoals helpen verhuizen, opknappen of schoonmaken van een woning of het opknappen van een tuin.

Creatieve ideeën vanuit de groep zijn natuurlijk ook altijd welkom.

Een project wordt altijd georganiseerd op basis van jullie wensen en beschikbaarheid. Na jullie aanmelding nemen we contact op om deze te inventariseren.

Meld je aan of neem contact op voor een presentatie