Hulp aan vluchtelingen

Aanmelden als groep

Present bemiddelt bij het doen van vrijwilligerswerk in groepen. Wil je als groep, school of kerk iets doen voor de vluchtelingen? Bedenk dan een activiteit en bereid deze voor met een groep mensen. Neemt contact op met ons voor de verdere uitwerking van de activiteit. Bijvoorbeeld over hoeveel vluchtelingen meedoen. Op welke locatie de activiteit plaatsvindt, op welke datum en welk tijdstip.

Mail of bel voor verdere uitwerking met onze coördinator Anne-Marie Schipper. Liefst per mail: annemarie.schipper@presentassen.nl of bel 06-40727785.

Aanmelden als individu

Als je je als individu opgeeft, hoef je natuurlijk geen informatie in te vullen over een groep.

Maar vul wel graag in aan welke activiteit je mee wilt doen. Dit kun je in het formulier doen bij Activiteit - omschrijving.

Zijn er nog vragen, neem dan contact op met onze coördinator Anne-Marie Schipper. Liefst per mail: annemarie.schipper@presentassen.nl of bel 06-40727785.

Zodra de activiteiten gaan lopen en we vrijwilligers nodig hebben, zullen we zeker contact met u opnemen!

Aanmeldformulier

Vul onderstaand formulier in om je activiteit aan te melden:

Benieuwd wat vrijwilligers via Present Assen voor jouw cliënt kunnen betekenen?
Neem gerust contact met ons op.