Laat je hart spreken en help

We maken ons zorgen over het Coronavirus; over onze gezondheid.
Maar het is ook goed om ons zorgen te maken om mensen in onze samenleving, die financieel kwetsbaar zijn. Mensen die voor hun eten en drinken afhankelijk zijn van de voedselbank bijvoorbeeld.

Hoe kunt u helpen?

1. Verzamel eten (zie hieronder wat nodig is) als kring, vrienden of buren.
  2. Breng het naar het inzamelpunt .
  3. Vanuit dit inzamelpunt worden de producten bij de Voedselbank Assen bezorgd.

Dit is nodig:

Aardappelpuree (kleine verpakking
Nasi kruiden
Thee                                   Macaroni
Koffie 250 gram                 Alle andere pasta’s
Houdbare melk                   Hagelslag
Cup-a-soup                        Boter
Soep                                   Rijst

Zes inzamelpunten:

Marsdijk: Vlinderkleuven 16, Assen
Contactpersoon voor de inzameling voedselbank is Martijn de Haan.
Wil je voedsel brengen, app of bel dan even met Martijn (06-28762580)

Witterstraat 67, Assen
Contactpersoon voor de inzameling voedselbank aan de Witterstraat is Herbert Sturing.
De producten kunnen Maandag t/m donderdag tussen 17:30 uur en 20:00 uur afgeleverd worden.
Graag even aanbellen en dan doen wij de deur open. Heb je vragen, app/bel dan even met Herbert (06-22 80 32 73)

Pittelo: Sambrestraat 4, Assen
Contactpersoon voor de inzameling aan de Sambrestraat is Irene.
De boodschappen kunnen gebracht worden op dinsdag en donderdag tussen 17:00 uur en 19:00 uur en op zaterdag van 11:00 uur tot 12:00 uur. Graag even aanbellen en dan doen wij de deur open. Heb je vragen, app/bel dan even met Irene (06 15 05 08 81)

Kloosterveen: Planetenlaan 94, Assen
Contactpersoon voor de inzameling aan de Planetenlaan is Tineke. De boodschappen kunnen elke avond gebracht worden 18:30 uur en 19:30 uur. Graag even aanbellen en dan doen wij de deur open. Heb je vragen of lukt het niet om langs te komen op de gestelde tijden? App dan even met Tineke (06-14 10 31 26)

Peelo: Koldakker 29, Assen
Contactpersoon voor de inzameling aan de Koldakker is Peter. De boodschappen kunnen van maandag tot en met vrijdag gebracht worden 18:30 uur en 19:30 uur en zaterdag tussen 11:00 en 12:00 uur. Graag even aanbellen en dan wordt de deur open gedaan. Heb je vragen of lukt het niet om langs te komen op de gestelde tijden? App dan even met Peter (06-57 20 40 96)

Vredeveld: Teenslaan 1, Assen
Contactpersoon voor de inzameling aan de Teenslaan is Gerard. De boodschappen kunnen op dinsdag en donderdag tussen 17:00 uur en 19:00 uur gebracht worden. Graag even aanbellen en dan wordt de deur open gedaan. Heb je vragen of lukt het niet om langs te komen op de gestelde tijden? App dan even met Gerard (06-25 08 63 30)

Klik hier om de voedselbank financieel te steunen!