Present met je bedrijf

Echt aan de slag met Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) of Maatschappelijk Betrokken Ondernemen (MBO) daadwerkelijk in praktijk brengen? En hoe je dat overbrengt op je eigen organisatie, als je echt sociale impact wilt realiseren? Present helpt je meer maatschappelijke impact te hebben in zowel jouw organisatie als in je woon- en/of vestigingsplaats Assen. Dat kan op verschillende manieren.

Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen kan bij uitstek met een uniek bedrijfsuitje!

Ga je weer paintballen of kanovaren met je team?
Of doe je dit jaar toch écht iets anders?

Present Assen biedt je de mogelijkheid om samen met collega’s je in te zetten voor je medemens. Een paar uur van jullie tijd kan een groot verschil maken in het leven van een ander. Samen met collega’s bijvoorbeeld een woonkamer opknappen voor een alleenstaande moeder, poffertjes bakken met statushouders, een keer vissen met dak- en thuislozen of een muurschildering maken met mensen die een beperking hebben. Van alles is mogelijk en er kan vaak meer dan je denkt.

Maatwerk

We helpen graag jullie maatschappelijke personeelsuitje samen vorm te geven, zodat dit een dag wordt die bij jullie past en waar je echt van betekenis bent voor anderen, soms zelfs levensveranderend. Maatwerk van Present is anders en begint bij jullie aanbod (wat vinden jullie mooi om te doen, welke talenten zitten in jullie team en wanneer willen jullie aan de slag). Met ons maatwerk aanbod brengen we jullie op plekken waar je anders niet komt en het levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf. Bekijk ook: de impact van Present!

Investering

Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) via een personeelsuitje vraagt al met al veel van alle betrokkenen. Het moet dan ook zorgvuldig georganiseerd worden in nauw overleg met hulpverleners en hulpvragers. Het is dus niet geheel gratis. Dat is immers geen enkel bedrijfsevenement. Wij werken voor kwetsbare groepen die zelf niets hebben. Daarom brengen wij de organisatie, begeleiding en het verbruik van materialen in rekening. Dit doen wij slechts tegen kostprijs. Een vrijwilligersproject met 5 tot 10 deelnemers kost minimaal € 500,- inclusief BTW. Voor grotere groepen maken we graag een maatwerk offerte.

Meer info. voor een project op maat?

Neem vrijblijvend contact op met Yvonne de Haan (M: 0651705911), zij kan met jullie alle mogelijkheden bespreken en vormgeven.

Partner worden van Present in Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen?

Het aanschaffen van klusmateriaal is voor hulpvragers vaak een grote opgave. We zoeken daarom bedrijven die middelen als bijvoorbeeld verf, laminaat, gereedschap of een aanhanger beschikbaar willen stellen.

Present is volledig afhankelijk van subsidies en giften. We zijn daarom erg blij met het grote aantal partners dat ons steunt, maar we zijn ook nog op zoek naar organisaties die ons willen sponsoren met:

• drukwerk voor Present of gratis advertenties;
  • (vergader)ruimte beschikbaar stellen voor activiteiten van Present;
  • catering tijdens activiteiten van Present;
  • vervoer;
  • advies of ondersteuning bij communicatie, maken van een promotiefilmpje.

Nieuwsgierig welke ondernemers u al voor gingen en steeds meer overtuigd raakten tijdens een project? Kijk bij onze partners