Geslaagd 1e Event Present Assen

12-07-2018

Op 19 april 2018 hebben wij als Present Assen ons 1e Present event georganiseerd. In de mooie locatie ‘de duif’ op het van Boeijenoord terrein mochten wij onze gasten ontvangen. Maatschappelijke organisaties, politieke partijen en bedrijven uit Assen waren aanwezig om een hernieuwde kennismaking te hebben met ons werk in Assen of voor het eerst kennis te maken met ons werk in Assen. Het thema van het event was “samenwerken”. Rob Zigter en Jan Mik hebben met hun SCAN Show de aanwezigen laten zien en ervaren dat wij allemaal een voorkeurskleur hebben als het gaat om communiceren. Aan het einde van de middag had iedereen inzicht gekregen in zijn/haar voorkeurskleur.

We hebben veel reacties gekregen dat dit event zeker voor herhaling vatbaar was en dat gaan wij in 2019 zeker weer doen. Dus was je deze keer niet aanwezig en lijkt het je leuk om in 2019 wel aanwezig te zijn? Laat het ons dan weten.

Via deze weg bedanken wij van Boeijenoord en Actium voor hun medewerking en financiële ondersteuning.

Martijn de Haan
Fondsenwerver/relatiebeheerder Present Assen