Als donateur

Het werk van Present Assen groeit. Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen blij van! Om dit werk te blijven doen heeft Present u hard nodig.

Waarom donateur worden?

Om een blijvende impact te houden zijn we afhankelijk van mensen die het ideaal van Present omarmen. Op dit moment organiseren we als Present een groeiend aantal projecten per jaar. Daarnaast investeren we tijd in voorlichting, samenwerking en goed overleg met de lokale zorg- en welzijnsorganisaties, gemeente, politieke partijen, kerken, bedrijven, etc. We doen dit allemaal zoveel mogelijk met vrijwilligers. Echter, om de continuïteit én de kwaliteit van het werk te garanderen, maken we voor enkele dagdelen gebruik van een vaste kracht. Daarvoor hebben wij óók financiële steun nodig. Deels krijgen we die van de gemeente en verschillende kerken en deels van donateurs. Daarom is de steun van donateurs hard nodig!

Gelijk donateur worden?

Klik hier en doneer nu!

Stichting Present Assen heeft een ANBI status, uw financiële steun is daardoor aftrekbaar voor de belasting.

Hartelijk dank voor uw bijdrage.