Wil jij de zomer zonniger maken voor een gezin in Assen?

Dit jaar organiseert Present Assen een zomerpakkettenactie! Voor gezinnen die een steun in de rug goed kunnen gebruiken: een zomervakantie is lang als je nergens naar toe kunt, geen geld hebt voor een extraatje. Hoogstwaarschijnlijk treft het dit jaar nog meer gezinnen dan in de jaren hiervoor.

Stichting Present brengt deze gezinnen en samenstellers van het pakket bij elkaar. De zomerpakketten kunnen door iedereen worden samengesteld: gezinnen, bedrijven of een groep vriend(inn)en. Kortom: mensen die graag willen en kunnen delen.

Bij de inhoud van zo’n zomerpakket kun je denken aan een tegoedbon voor ijsjes, zomerspeelgoed, leuke tijdschriften etc. Het streefbedrag is tussen €25,- en €50,-. Laat vooral jullie budget hierin leidend zijn. Present Assen is centraal bezig om zoveel mogelijk vrijkaartjes te regelen voor een leuk uitje.

De inschrijving is inmiddels gesloten voor makers van zomerpakketten.

Als je je hebt opgegeven, ontvang je in de week van 14 juni meer informatie over de verdere gang van zaken. Ook ontvang je de benodigde gegevens van het gezin waar je een persoonlijk pakket voor gaat samenstellen, zodat je zo gericht mogelijk aan de slag kan gaan. Je hebt tot uiterlijk 11 juli de tijd om het pakket samen te stellen en langs te brengen bij het gezin (meest geschikte bezorgperiode is tussen 28 juni en 11 juli).

Voor hulpverleners en het aanmelden van gezinnen is de inschrijving inmiddels gesloten !

Vragen over de zomerpakkettenactie?

Mail naar info@presentassen.nl of neem telefonisch contact op met één van de coördinatoren van Present Assen:
Yvonne de Haan; 06-51705911 of Anne-Marie Schipper 06-40727785

Vriendelijke groet,