Een smakelijke traditie voor cliënten Voedselbank

06-10-2018

Inmiddels een mooie en smakelijke traditie: het herfstdiner voor zo’n 60 cliënten van de Stichting Voedselbank Barendrecht en Voedselbank Ridderkerk. Een keukenbrigade van Cuisine Culinaire Barendrecht bereidde een overheerlijk Indonesisch buffet en medewerkers van Rabobank Ridderkerk Midden-IJsselmonde verzorgden de bediening en bemensten de kinderknutselhoek. De gasten genoten er zichtbaar van om deze avond in een gezellige en ontspannen entourage in de watten gelegd te worden en eens heerlijk uit eten te zijn. Als kers op de spreekwoordelijke taart werden alle aanwezigen door professioneel fotograaf Enith van Tongeren van ‘Portret in Bedrijf’ geportretteerd. De kinderen werden in de kinderhoek vermaakt door Kirsten en Danielle van de Rabobank. Zij hadden voor deze gelegenheid o.a. een prachtige Indonesische knutsel voorbereid waarmee alle kinderen trots naar huis gingen: een windgong van bamboe. IJssalon Hemels zorgde voor een frisse afsluiting van de maaltijd met 3 smaken ambachtelijk schepijs.

Een avond als deze kan alleen gerealiseerd worden door samen te werken en alle ‘partijen’ vanuit hun eigen kracht hun steentje bij te laten dragen. Zo werd deze avond mede mogelijk gemaakt door Calvijn Groene Hart en de geweldige conciërges, IJssalon Hemels, Henk Elderson van CultuurLokaal, Albert Heijn Carnisse Veste, Albert HEijn Middenbaan, Makro Barendrecht, Portret in Bedrijf, Toko Dabur IBU Ridderkerk, IKEA Barendrecht, Bloemenhuis Van der Waal Ridderkerk, De Bondt Grafimedia en Fonds Afval Loont.

Als je samen Present bent, kan je bergen verzetten! Dank aan allen die deze mooie avond mogelijk maakten door gehoor te geven aan ons verzoek om op hun eigen wijze een bijdrage te leveren.