EVB trakteert bewoners Meliom op vrolijk uitje

14-10-2018

Bestuur en fractieleden van lokale politieke partij Echt Voor Barendrecht (EVB) doen met regelmaat een activiteit met Present. Op zonovergoten zaterdag 13 oktober ging een grote, vrolijke groep EVB vrijwilligers op stap met bewoners van Meliom, onderdeel van Stichting IJsselmonde-Oost. De bewoners was van te voren gevraagd wat zij graag zouden gaan doen en zij gaven aan dat zij het leuk vonden om naar de kinderboerderij te gaan. En zo vertrok de groep al vroeg naar de kinderboerderij in Ridderkerk. Daar werden natuurlijk alle dieren met een bezoekje vereerd. Toen iedereen trek begon te krijgen was het tijd voor de spreekwoordelijke ‘kers op de taart’. Present en EVB hadden namelijk geregeld dat er voor iedereen een heerlijke pannenkoek en een drankje klaarstond in het naastgelegen pannenkoekenhuis. Niet alleen de cliënten genoten van deze gezellige dag. Ook de vrijwilligers hadden het prima naar hun zin! Dank jullie wel voor jullie inzet, mensen van de EVB! En ook is een groot dankjewel op zijn plaats voor de mensen van de Zorgnijverij die bereidwillig hun bus ter beschikking stelden voor het vervoer. Geweldig om elkaar als organisaties op deze manier te kunnen ondersteunen!