IKEA sponsort kerstbomen voor ouderen en PiPa

20-12-2018

Op zaterdagochtend 15 december, een frisse winterdag, zetten vier jonge mannen uit de Kerk van Jezus Christus van de heiligen der laatste dagen zich in voor Present. Gehuld in vrolijke kersttruien meldden zij zich al vroeg bij projectleiders John en Rob. In de gemeenschappelijke binnentuin van het ouderencomplex aan de Windsingel versierden zij een kerstboom die wij gesponsord hadden gekregen van IKEA Barendrecht. Geweldig natuurlijk! Nu kunnen de ouderen de komende weken genieten van boom, verlichting en leuke versieringen (die niet alleen in de kerstboom gehangen werden maar ook in alle struiken daar omheen!)

Daarna verplaatsten de activiteiten zich naar Stichting PiPa. Ook daar staat nu een IKEA kerstboom in volle glorie te ‘shinen’ ! De kinderen op de Pipa boerderij zijn er heel blij mee en hielpen ook goed mee met versieren. Na afloop werden mooie gesprekken gevoerd aan de keukentafel. Ook dat is vrijwilligerswerk bij Present: niet alleen handen uit de mouwen maar ook volop ruimte voor ontmoeting en gesprek.