Medewerkers Patrimonium voelen zich betrokken

21-06-2019

Drie keer per jaar zetten medewerkers van Patrimonium Barendrecht zich via Present Barendrecht in voor een maatschappelijke organisatie die extra handen goed kan gebruiken. Dit jaar gingen zij aan de slag bij woonzorglocatie De Elf Ranken.

Maandagmiddag 17 juni vertrokken tien collega’s naar de afdeling Dagbesteding van De Elf Ranken met een grote boodschappentas vol prijzen. Zij mochten de drie begeleiders en de twintig cliënten assisteren tijdens de bingo. Na een gezellige middag bingo spelen, thee drinken, lachen en kletsen gingen uiteindelijk alle cliënten met een leuke prijs naar huis. De medewerkers van Patrimonium vertrokken na deze vrolijke middag vol bijzondere ontmoetingen met een tevreden gevoel.

Patrimonium Barendrecht vindt het belangrijk om regelmatig een kijkje te nemen in de keuken van een maatschappelijke organisatie in Barendrecht en een middag actief mee te draaien. Medewerkers van Patrimonium vinden zo’n middag ook oprecht een waardevolle ervaring. Op die manier dragen zij ons steentje bij aan de Barendrechtse samenleving. Op verzoek van Patrimonium organiseert Stichting Present in 2019 drie activiteiten bij de Elf Ranken, een woonzorglocatie in Barendrecht waar mensen terecht kunnen voor verpleeghuiszorg bij lichamelijke klachten of zorg bij dementie.