Heet, heter, heetste 29 juni ever!

03-07-2019

We hadden al eens een projectendag op de natste dag van de eeuw. Dat was enkele jaren geleden tijdens de Veranderdag van de PKN kerken in Barendrecht. Afgelopen zaterdag was het wéér raak: acht mooie projecten op wat later de heet, heter, heetste 29 juni sinds het starten van de metingen bleek te zijn! En precies op die dag stond de Wees Present Dag gepland van de Gereformeerde Kerk Vrijgemaakt, de Diamantgemeente.

In totaal zo’n 50 personen in leeftijd variërend van 3 tot 75 jaar gingen op pad. En wát een bikkels waren het zeg! Met veel enthousiasme en frisse moed zetten zij zich in tijdens de verschillende projecten. O.a. waren zij actief bij Hospice de Reiziger, Humanitas DMH, Stichting PiPa en Stichting Stichting IJsselmonde-Oost. Ondanks de hitte werden alle activiteiten uitgevoerd en waren alle afgesproken klussen aan het einde van de dag ‘gewoon’ klaar. Mensen van de Diamantkerk: héél erg bedankt voor jullie inzet en zweetdruppels! Dankzij jullie inzet werd de dag nog zonniger dan deze al was!