Conservator Group: more than industrial cleaning

17-07-2019

More than industrial cleaning. Dat is de bedrijfsslogan van Conservator Group. Als er één bedrijf is dat deze slogan waarmaakt, dan is het Conservator wel!
Op dinsdag 16 juli zetten directie en medewerkers van dit bedrijf zich maatschappelijk in. Niet voor de eerste keer: al vele jaren doen zij één of zelfs twee keer per jaar een activiteit met Present. Gisteren was het weer zover. En wát een topdag voor de mensen die erbij waren! Met busjes werden de gasten thuis opgehaald om eerst samen koffie te drinken en te lunchen op kantoor. De gasten werden verwend met overheerlijk gebak en met een overvloedige lunch.

Daarna werd de reis vervolgd naar de Spido in Rotterdam voor een zonnige rondvaart door de havens. Glunderende gezichten en lachsalvo’s alom! Als gasten hadden we een gemengd gezelschap van zo’n 20 personen uitgenodigd: ouderen uit Barendrecht en cliënten van Stichting de Breinpuzzel. Deze organisatie uit Rotterdam-Zuid biedt dagbesteding voor mensen met niet aangeboren hersenletsel. Fijn om deze mensen (voor wie het leven van de één op andere dag door bijv een verkeersongeval of onfortuinlijke val op straat drastisch veranderde) een onbezorgd en gezellig dagje uit te bieden. Conservator: BEDANKT! Jullie maken jullie slogan ‘more than industrial cleaning’ meer dan waar! Dit is Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen in optima forma!