Eind goed, al goed voor Distinto!

12-10-2019

Het komt gelukkig maar zelden voor. Maar zegt een aangemelde groep hun deelname af. Dit gebeurde afgelopen week. Een paar dagen voor de projectdatum moest een externe groep wegens omstandigheden afzeggen. Omdat wij de maatschappelijke organisatie, Distinto in dit geval, niet teleur wilden stellen, zette de coördinator van Present Barendrecht een noodoproep uit onder de leden van de flexgroep. En wat een kanjers! Maar liefst 10 personen meldden zich aan om de handen uit de mouwen te steken in de tuin. In regenpakken en met laarzen aan gingen zijn aan de slag. En nu ligt de tuin er weer spik en span bij, klaar voor de winter. DANK! Wat een voorrecht om zulke enthousiaste en betrokken vrijwilligers binnen onze organisatie te hebben.

En er is nog meer goed nieuws. Want de groep die zich afmeldde heeft inmiddels toegezegd om er in het voorjaar voor te gaan zorgen dat de tuin van Distinto voorjaarsklaar wordt gemaakt. Zodat de kinderen van Distinto er weer heerlijk in kunnen spelen.