Rabobank IJsselmonde Drechtstreken is present

12-10-2019

Op zaterdag 12 oktober voerden medewerkers van Rabobank Ijsselmonde Drechtsteden maatschappelijke projecten uit in samenwerking met Present Barendrecht, Present Ridderkerk en Present Dordrecht-Papendrecht. Zo’n 50 mensen gingen aan de slag in 6 verschillende projecten. In Barendrecht werden herfststukjes gemaakt met bewoners van ASVZ. Ook werden ter verhoging van de feestvreugde pannenkoeken gebakken en gegeten. En bij Stichting PiPa gingen, ondanks het slechte weer, de handen uit de mouwen voor het winterklaar maken van de tuin. Wat een kanjers allemaal. DANK voor jullie inzet.

De lokale Rabobank voert al tien jaar maatschappelijke projecten met medewerkers uit in samenwerking met Present. Omdat men het bij deze bank belangrijk vindt om dichtbij betrokken te zijn bij de samenleving. En dat resulteerde ook nu weer in handen uit de mouwen, voeten in de klei en regenjassen aan voor het goede doel! Het is mooi om te merken dat het uitvoeren van vrijwilligerswerk er voor de medewerkers van de bank inmiddels helemaal bij hoort.

Dat wensen wij natuurlijk ook andere bedrijven toe! Neem gerust contact met ons op als u meer wilt weten over de mogelijkheden voor maatschappelijke inzet door de medewerkers van uw bedrijf! Of voor u en uw collega’s van uw afdeling op het werk. We denken graag met u mee!