Inzet ‘met verve’ bij De Elf Ranken!

17-10-2019

Een groep collega’s van Patrimonium Barendrecht ging op donderdagmiddag 17 oktober onder begeleiding van enkele flexers aan de slag bij Laurens De Elf Ranken. Zij zetten zich ‘met verve’ in voor het sauzen van 2 woonkamers op de psycho-geriatrische afdeling. Onder toeziend oog van een groot deel van de bewoners van de betreffende afdeling werkten zij de hele middag hard door. Maar er was ook genoeg tijd voor een beetje plezier maken met de bewoners. Als ware het een schildervoorstelling werden de wanden eerst versierd met zonnebloemen en hartjes. Dit zorgde voor lachsalvo’s vanuit de zaal! Maar uiteindelijk werd iedereen weer serieus en verfden de vrijwilligers de muren egaal blauw. Een nieuwe, frisse uitstraling voor de woonkamers. De bewoners waren er zichtbaar blij mee en de vrijwilligers zelf natuurlijk ook. Wat is het leuk om samen tot zo’n mooi en strak resultaat te komen en dan ook nog met zoveel lol! Goed gewerkt mensen en héél erg bedankt voor jullie inzet! (Foto met toestemming van Laurens Elf Ranken geplaatst.)