Daar fleur je van op!

24-03-2020

Dat was een rare, intense week, die eerste Corona quarantaine week. Voor iedereen, maar ook voor Present. Waren we de week daarvoor heel druk met het afzeggen van reguliere projecten, daarna kwamen er allerlei nieuwe activiteiten op ons pad. Zo verwelkomden wij de jóngste Present vrijwilliger ever die samen met mama op pad ging om ouderen met een kaartje en een bloemetje een hart onder de riem te steken. Maar we konden ook bewoners en zorgpersoneel van vele zorginstellingen in Barendrecht verblijden met een bloemengroet dankzij een bijzondere samenwerking met IKEA en Stichting Voedselbank Barendrecht. Stefan van der Worm van Ravottuh bedankt voor het vervoer! En ook de vrijwilligers die vanmiddag hielpen met de verdere verspreiding: dank! Wat bijzonder om elkaar in deze barre tijden op deze manier te kunnen helpen en versterken. Het is hartverwarmend om te ontdekken hoe graag mensen iets voor een ander willen doen!