Als individu

Ben je op zoek naar een zinvolle tijdsbesteding en help je anderen graag een stapje verder? Present biedt je hier twee mogelijkheden voor:

Meld je aan voor de Flexgroep

De Flexgroep van Present Barendrecht is samengesteld uit mensen die zich in eerste instantie allemaal individueel bij Present Barendrecht hebben gemeld als vrijwilliger. Op basis van hun beschikbaarheid zetten zij zich nu regelmatig in wisselende samenstelling als groep in om met elkaar vrijwilligersprojecten uit te voeren. Het gaat daarbij voornamelijk om de uitvoering van praktische projecten. Zo voeren zij technische klussen uit voor iemand die dat zelf niet meer kan, schilderen zij binnenshuis of helpen zij een bewoner met het opruimen of schoonmaken van zijn of haar woning.

Spreekt deze vorm van projectmatig vrijwilligerswerk je aan? Nieuwe “flexwerkers” zijn van harte welkom!

Zet je expertise in

Present Barendrecht is regelmatig op zoek naar professionals die hun expertise in willen zetten voor de samenleving. Tijdelijk of voor een langere periode. Wij zijn geïnteresseerd als je een aanbod hebt dat Present kan ondersteunen  in communicatie, vormgeving, fondswerving, projectbegeleiding en logistiek. Jouw bijdrage maakt voor ons en daarmee voor onze hulpontvangers een groot verschil!

Meld je direct aan voor de flexgroep of neem contact op voor de inzet van jouw expertise.