Dit is Present Barendrecht

Dit zijn wij

Op veel plekken in Nederland zijn we Present. We hebben tientallen lokale stichtingen, zo ook in Barendrecht.

Dag Barendrechters, even voorstellen: dit is het operationele team van Present Barendrecht. Wil je als vrijwilligersgroep van jouw school, bedrijf, kerk of vriendengroep een dagdeel iets goeds doen voor ons dorp? Dit team weet waar hulp nodig is en organiseert voor jou een passende klus of ontmoeting. Zij zijn de brug tussen jouw aanbod om te helpen en mensen die jouw hulp nodig hebben. Professioneel, nuchter en praktisch met een warm hart. Wij zijn present... voor elkaar.

Als Present Barendrecht maken we deel uit van een landelijk netwerk. Het kantoor van Present Nederland met enkele betaalde krachten en vrijwilligers staat in Amersfoort.

Veel mensen zijn Present in Barendrecht en overal in Nederland. We hebben ook een lokaal team en bestuur voor Present Barendrecht. Hieronder lees je wie we zijn en waar je ons voor kunt bellen of mailen. Het team van Present Barendrecht bestaat uit:

Desirée de Bruin - van Raamsdonk

Algemeen Coördinator

info@presentbarendrecht.nl
ma, wo en do

Project Coördinatoren op vrijwillige basis

Johan Deuring

John Dik

Cobi Louws

Winia Schriek

Project Coördinator

Hieronder kun je kort kennismaken met onze bestuursleden.

Petra Teunissen-Nijsse

Marjan Visser

Wim van Helden

Penningmeester

Ria Samsom - Wielink

Algemeen bestuurslid

Peter Luijendijk

Bestuurslid bedrijven

Vertrouwenspersoon

Mary den Hoedt-Dekker

Vertrouwenspersoon

Ambassadeurs

Wij zijn dankbbaar voor de betrokkenheid en adviezen van onze ambassadeurs, allen actief in het maatschappelijke veld van Barendrecht:

• Drs. J. van Belzen, Oud-burgemeester van de gemeente Barendrecht
  • Mevr. J. Glasbergen, Stichting Hart voor Barendrecht
  • Drs. P. Manders, Directeur-bestuurder Patrimonium Barendrecht
  • Dhr. M. Ruit, Partner Visser & Visser Accountants en Belastingadviseurs
  • Mr. M.C. van Meppelen Scheppink, Advocaat en oud-voorzitter Present Barendrecht
  • Ds. H. Scheffer, Predikant NGK Barendrecht Maranathakerk

Landelijk netwerk, lokaal verankerd

Als Present Barendrecht maken we deel uit van een landelijk netwerk. Er zijn tientallen lokale stichtingen, met wie we graag samenwerken. Bijvoorbeeld met onze collega’s in de regio zoals Ridderkerk en Rotterdam. Alle lokale stichtingen worden ondersteund door de landelijke organisatie Present Nederland. Daar werken enkele betaalde krachten en vrijwilligers. Het kantoor van Present Nederland staat in Amersfoort. Lees hier meer over Present Nederland.

Contact

Wil je graag in contact komen met een van onze bestuurders? Neem gerust contact met ons op.