5e Barendrechtse Veranderdag: één groot feest!

23 maart 2016

Zaterdag 19 maart. De 5e Barendrechtse Veranderdag. 155 vrijwilligers gingen aan de slag in maar liefst 30 verschillende projecten om plaatsgenoten te helpen die een steuntje in de rug konden gebruiken of die verblijd konden worden met een gezellig dagje uit. En wat is er veel gedaan en wat een mooi werk werd er verzet! Extra feestelijk werd de dag nog doordat ook het 400e project van Present Barendrecht op deze dag werd uitgevoerd. Een samenvatting van de dag? Helpende handen, lachende gezichten, mooie ontmoetingen, warme handdrukken, stappen in andermans wereld, wederzijds respect, kennismaking met andere culturen en keukens en een blijde burgemeester Van Belzen bij het uitzwaaien van de groep van het 400e project. Tijdens zijn korte toespraak gaf hij aan hoe mooi en verbindend het werk van Present in de gemeente Barendrecht is. En zo is het maar net: Present zijn we in verbinding met elkaar! En dat verbinden hopen we ook de komende jaren nog vaak te kunnen doen. Op naar de volgende 400 projecten! Wij dank ook al onze sponsoren:

• Albert Heijn Middenbaan
  • Bakkerij Pot