Afscheid algemeen coördinator Esther Dost

9 december 2022

Op donderdag 8 december heeft Esther Dost afscheid genomen van Stichting Present Barendrecht. Sinds 1 mei 2020 was zij algemeen coördinator bij Present. Zij heeft in de lastige coronajaren hard gewerkt om, ondanks de beperkingen, bruggen te bouwen tussen mensen die zich willen inzetten voor een ander en Barendrechters die hulp nodig hebben. Dat vroeg om een grote inzet, in een periode die privé ook veel verdriet en zorg bracht. De flexibiliteit die het werk in een organisatie als Present vraagt, is op dit moment niet meer passend voor Esther. Zij heeft de stap gezet om te kiezen voor een nieuwe fase in haar leven, waarin zij vanaf 1 januari niet langer werkzaam zal zijn bij Present Barendrecht. Esther is dankbaar dat ze groepen vrijwilligers mocht inzetten voor kwetsbare Barendrechters en voor de vrijheid die ze kreeg om nieuwe projecten uit te voeren. Present trakteerde Esther bij het afscheid op een lunch in leerrestaurant SMAAK en natuurlijk een presentje: een vogelhuis van De Zorgnijverij. Het bestuur dankt Esther heel hartelijk voor alles wat zij in de afgelopen jaren voor de organisatie en voor de vrijwilligers en hulpontvangers van Present heeft gedaan en wenst haar Gods zegen toe op haar nieuwe pad. Esthers taken worden overgenomen door haar collega, algemeen coördinator Desirée de Bruin. Zij is bereikbaar op maandag, dinsdag en donderdag op nummer 06-11 33 38 30.