Ansichtkaarten te koop!

3 juni 2018

Tijdens de Veranderdag op 24 maart jl. was één groep vrijwilligers te gast bij de Kunstexpress van Humanitas-DMH. De Kunstexpress is een dagbesteding voor mensen met een verstandelijke beperking die zich richt op creatieve en kunstzinnige expressie. Tijdens de Veranderdag maakten de vrijwilligers samen met cliënten in duo’s gedichten (geschreven rondom het thema ‘Lente’) die vervolgens werden uitgewerkt in een kunstwerk. Van deze fleurige kunstwerken heeft de Kunstexpress nu ansichtkaarten laten maken. Ook is er een boekje verkrijgbaar waarin alle kunstwerken te bewonderen zijn. Dit boekje kost 5,95. Ben je op zoek naar een originele kaart om te versturen of een ‘anders dan anders cadeautje’? Loop dan eens binnen aan het Middeldijkerplein 150 in Carnisselande!