Bazarwinkel aan de Middenbaan

1 juli 2020

Wat een geweldig creatieve oplossing van de organisatie van de Bethelbazar. Vanwege de Coronamaatregelen kon deze in mei geen doorgang vinden. Als alternatief gaan de vrijwilligers van de Bethelbazar nu gedurende de maand juli spullen verkopen in de Bazarwinkel aan de Middenbaan 50. Het assortiment bestaat onder meer uit stoffen, antiek, crea artikelen, nieuwe spullen in de ‘Winkel van Sinkel’ en zelfgemaakte jam. Op vrijdag 3 juli gaat de verkoop van start. Na de opening is de winkel vier weken lang elke woensdag, donderdag en vrijdag tussen 11 en 16 uur geopend en op zaterdag tussen 12 en 17 uur. Zo kunnen de binnengekomen materialen toch geld op gaan leveren waarmee de vier goede doelen ondersteund gaan worden: ZWO Project Mencoldes in Colombia, Stichting Present Barendrecht, Stichting Voedselbank Barendrecht en Stichting SHIF (ondersteuning startende basisscholen in Oeganda). Loop gerust eens binnen en sla uw slag in deze leuke winkel!