Bedrijven BL!tz Actie werd zéér gewaardeerd

11 april 2018

Wie jarig is, trakteert. En dat is wat wij als jarige 10-jarige Stichting Present Barendrecht op woensdag 4 en donderdag 5 april deden. Op die dagen trokken Present teams er tijdens een speciale Bedrijven BL!tz Actie op uit om de partners en sponsoren uit het bedrijfsleven in het zonnetje te zetten. Veel van de honderden projecten die in de afgelopen 10 jaren door groepen vrijwilligers zijn uitgevoerd, hadden nooit gedaan kunnen worden zonder de welwillende medewerking van het lokale bedrijfsleven. Sommige ondernemers geven steun in de vorm van financiën, andere dragen bij met materialen, raad en daad. Ruim 50 lokale bedrijven werden verrast met de exclusieve Oorkonde ‘Maatschappelijk Betrokken Onderneming’. De reacties op dit gebaar van Present liepen uiteen van blij verrast tot ontroerd en de ondernemers gaven zonder uitzondering aan ook in de toekomst graag te willen blijven bijdragen aan het mooie, lokale werk van Present. De feestelijke jubileumactie werd op donderdagmiddag afgesloten met een borrel waarvoor wij te gast waren bij Van Rietschoten Officepoint. Daar bracht een groot deel van de ‘gedecoreerden’ een toast uit op minstens nog 10 jaren Present in Barendrecht.