Bethelbazar bedankt voor de prachtige bijdrage!

16 mei 2017

Afgelopen weekend vond de Bethelbazar plaats. Vanuit Present hadden we een mooie kraam omdat wij dit jaar door de organisatie waren uitgekozen als één van de goede doelen!

De bazardagen waren gezellig en druk. Ondanks het feit dat precies bij de opening op vrijdagavond om 19.00 uur de regen met BAKKEN uit de hemel viel (inclusief onweer!) en het daarna op die avond ook nauwelijks meer droog geweest is. Maar dat mocht de pret niet drukken. En…. gelukkig hebben we de foto’s nog van voor de opening, toen het nog droog was. Zaterdag was wederom een gezellige dag waarop we veel mensen gezien en gesproken hebben.

Na een drukke Rad van Fortuinavond op zaterdag werden wij verblijd met een cheque ter hoogte van maar liefst 5000,=!! Iedereen die zó hard gewerkt heeft om van deze bazar weer een groot succes te maken willen wij hiervoor van harte bedanken! Het is voor ons geweldig om te merken dat ons werk lokaal door velen gedragen wordt. Met recht: SAMEN PRESENT!