Bethelbazar met prachtige opbrengst voor Present Barendrecht

3 juni 2018

Op 25 en 26 mei vond de jaarlijkse Bethelbazar plaats. Wij waren vereerd om – net als vorig jaar –  te zijn uitgekozen als één van de goede doelen voor de opbrengst. Gedurende de twee gezellig drukke en zonnige bazar-dagen hebben wij veel bekenden gezien en gesproken maar konden wij ook veel mensen voor het eerst over het werk van Present vertellen. Ook onze jongste flexvrijwilliger Jesse (12 jaar) had het prima naar zijn zin en stond zijn mannetje in onze kraam.

Op zaterdagavond, na de altijd hectische maar oh zo leuke rad-van-avontuur rondes met prachtige prijzen, werd de einduitslag bekend gemaakt. In totaal bedroeg de opbrengst ruim 15.000! Daarvan kreeg Present het prachtige bedrag van 5.553,=! Maar ook Stichting Pryanthi, Stichting Kinderen van Bal Anand en Kerk in Actie gingen met prachtige bedragen naar huis waarmee zij, net als wij,  hun achterban heel gelukkig kunnen maken.

Wij bedanken alle vrijwilligers, kopers en sponsoren van harte voor hun medewerking waardoor dit alles mogelijk werd gemaakt.