BUVA Classic voor Present Barendrecht

18 juni 2018

Afgelopen zaterdag vond de 5e BUVA Classic plaats. Dit hardloop- en fietsevenement wordt jaarlijks georganiseerd door BUVA om enerzijds sportievelingen de kans te geven om lekker te bewegen in een gezellige ambiance en om anderzijds daarmee meteen geld in te zamelen voor een goed doel. We zijn enorm vereerd dat BUVA ons dit jaar als goede doel had uitgekozen. In de aanloop naar het event was het een bijzondere gewaarwording om het Present logo afgebeeld te zien op de grote BUVA reclamezuil vlak langs de A29 waar dagelijks duizenden automobilisten voorbij komen. En als wij ons logo spotten, dan deden zij dat misschien ook wel. Hoe mooi zou het zijn als passanten daardoor nieuwsgierig zijn gemaakt naar Present en ons werk en wie weet…. op een gegeven moment zelf een project willen doen?!

Tijdens de start van de lopers en de binnenkomst van de fietsers waren Cees, Wim en Pia Present bij BUVA. Het was fijn om onze activiteiten onder de aandacht te kunnen brengen en we hadden tussen alle sportieve bedrijven door mooie gesprekken met aanwezigen. Wij danken BUVA voor hun support! Het is voor ons geweldig om te merken hoe we als organisatie steeds meer gedragen worden door de lokale particuliere en bedrijvengemeenschap.