Dankjewel Leo Droog

17 december 2019

Al vele jaren wordt Present Barendrecht ondersteund door de Synorga groep. Medewerkers van Synorga voerden ook al meerder malen vrijwilligersprojecten uit via Present. Enige weken geleden ging Leo Droog, Directeur-eigenaar van Synorga Groep met pensioen. Bij zijn afscheid vroeg hij zijn gasten niet om een cadeau, maar om een gift voor de activiteiten van Present Barendrecht. Op dinsdagmiddag 17 december mochten onze voorzitter Petra Teunissen en coördinator Pia van Dalen een cheque van maar liefst 2.500,= in ontvangst nemen. Wat een FANTASTISCH bedrag. Daar word je stil van. Want wát een mooie projecten en ontmoetingen kunnen we daarvoor faciliteren. Wij zijn Leo enorm dankbaar voor dit prachtige gebaar!