Eretitel Heldin van Barendrecht voor coördinator Pia

9 maart 2019

8 maart 2019, Internationale Vrouwendag. In Barendrecht organiseerde Netwerk ViZi in samenwerking met de vrouwelijke wethouders van de Gemeente, Reshma Roopram en Tanja de Jonge, een bijeenkomst rondom het landelijke thema ‘Heldinnen’. Onderdeel daarvan was de Heldinnen verkiezing waarvoor onze coördinator Pia van Dalen in haar leeftijdscategorie genomineerd was. En wat een eer en voorrecht was het dat zij die prijs van waardering in de wacht sleepte voor het verbindende werk dat zij samen met een groep enthousiaste vrijwilligers en een heel betrokken bestuur in Barendrecht met Present doet! Veel Barendrechters stemden blijkbaar op Pia en dat betekent dat het mooie werk van Present breed gedragen wordt in onze gemeente. Daar zijn we heel dankbaar voor en deze hulde voor Pia geeft ons extra energie om te streven naar ons ultieme doel: een beweging op gang brengen van vrijwillige helden en heldinnen die het heel gewoon vinden om iets voor een ander te doen.

Dank aan allen die op Pia stemden. Wij hopen nog lang Present te zijn in Barendrecht voor die mensen die een steuntje in de rug kunnen gebruiken.