Geef jij Present vleugels door je stem op Rabobank ClubSupport?

2 oktober 2021

Waar veel mensen nu al hoopvol naar kerst uitkijken, is de adventstijd voor anderen een periode van verdriet of eenzaamheid. Daarom organiseert Stichting Present Barendrecht ieder jaar het Kerstengelenproject. In de vier weken voorafgaand aan kerst brengen ‘kerstengelen’ elke week een presentje bij mensen die een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Het gaat om een klein gebaar of attentie. Bijvoorbeeld door een kaartje te sturen, een (zelfgebakken) verrassing aan de deur te hangen of een tekening te maken. Dit jaar willen we er iets heel bijzonders van maken en daarom hopen wij aanvullende financiering te krijgen van Rabobank ClubSupport. En daar kun jij bij helpen! Heb je een rekening bij Rabobank IJsselmonde-Drechtsteden? Dan kun je op ons stemmen via de app of als je ingelogd bent op de website van Rabobank. Hiervoor is geen stemcode nodig. Stemmen kan van 4 tot en met 25 oktober 2021 en elk lid mag 3 stemmen uitbrengen op 3 verschillende deelnemende verenigingen en stichtingen. Geef jij ons vleugels om hoop en licht te brengen? Alvast bedankt!