Geweldig cadeau van Bethel Bazar

12 augustus 2020

Op vrijdag 31 juli kreeg Present een geweldig cadeau: een symbolische cheque van 2000 euro van de tijdelijke Bazarwinkel aan de Middenbaan. De uitverkoop was nog in volle gang, dus was de uiteindelijke netto opbrengst nog niet bekend. De opbrengst werd geschat op 5000 euro. Huib van Zessen van de Bethel Bazar overhandigde de cheques aan vertegenwoordigers van Stichting Voedselbank Barendrecht, Stichting SHIF, het ZWO project Mencoldes en Present.

De Bazarwinkel is vier weken lang, vier dagen per week open geweest. In totaal hebben 51 vrijwilligers meegeholpen met dit creatieve alternatief voor de jaarlijkse Bethel Bazar in mei. Heel hartelijk bedankt voor alle inzet en enthousiasme!

Stichting Present wil de genereuze bijdrage gaan besteden aan een speciaal project voor jongeren in Barendrecht.