Geweldige cheque van de Bethel Bazar

21 juni 2021

Op zaterdag 10 juni kreeg Present een geweldig cadeau: een symbolische cheque van 1500 euro van de tijdelijke Bazar-winkel aan de Middenbaan. Er waren cheques voorvertegenwoordigers van Stichting Voedselbank Barendrecht, Stichting SHIF, het ZWO-project Mencoldes en Present. De Bazarwinkel is vier weken lang, vijf dagen per week open geweest. Veel vrijwilligers hebben meegeholpen met dit creatieve alternatief voor de jaarlijkse Bethel Bazar en verkochten antiek, kaarten, jam, stoffen, zelfgemaakte sieraden, plantjes, tweedehands boeken en nieuwe spulletjes. Wat heerlijk dat Present met dit bedrag weer anderen een waardevolle vrijwilligerservaring kan bezorgen. Heel hartelijk bedankt voor alle inzet en enthousiasme!

Foto: Arnold Sluijsu

#present #bazar #barendrecht #tweedehands #vrijwilligers