In Goedzak-actie komen vele lijntjes samen!

3 november 2017

In de weken 45 en 46 kunt u goed en deugdelijk speelgoed inleveren bij de filialen van Albert Heijn aan de Middenbaan en in Carnisse Veste tijdens de Goedzak-actie. Vrijwilligers van Present Barendrecht zorgen er voor dat dit speelgoed een 2e leven tegemoet gaat bij honderden kinderen voor wie het krijgen van een sinterklaaspakje niet zo vanzelfsprekend is. Heeft u geen speelgoed, maar wilt u toch bijdragen? Dat kan! Bij de inzamelpunten in de winkels kunnen ook rollen inpakpapier worden ingeleverd zodat de cadeautjes leuk ingepakt kunnen worden.

“Wij werken regelmatig samen met Present en wij weten dat deze organisatie een groot netwerk heeft in het maatschappelijk veld” aldus Dennis van Waterschoot van Albert Heijn Carnisse Veste. “Door deze samenwerking kunnen wij er zeker van zijn dat het speelgoed echt op de goede plekken terechtkomt en dat is fijn, vult André van Loo van Albert Heijn Middenbaan aan”.

“Dit is een actie waarin inderdaad heel veel lijntjes samenkomen” zegt Pia van Dalen, coördinator van Present Barendrecht. “Zo kunnen wij ruim 15 lokale en regionale organisaties blij maken met het speelgoed. Daarnaast haken ook bedrijfsrelaties aan. Zo mag er gewerkt worden vanuit de loods van Schildersbedrijf Nieuwe Waterweg op het Veloterrein en verleent Velo Beheer ook alle medewerking aan dit project. Stichting All Events heeft pakjes limonade aangeboden die tegelijk met het speelgoed mogen worden uitgedeeld en IKEA Barendrecht sponsort met batterijen waardoor alles wat we weggeven ook echt werkt. Stoomerette het Vlak wast de knuffels. Bij het inpakken van de pakjes krijgen de Present-vrijwilligers ondersteuning van o.a. het IJE Koor uit Barendrecht.

Dankzij al deze letterlijk en figuurlijk helpende handen kunnen ook dit jaar weer veel kinderen blij gemaakt worden. En daar word je zelf ook blij van!”

Stichting Present is een non profit organisatie die, gesteund door giften van fondsen en bijdragen van lokale organisaties en ondernemingen, bruggen slaat tussen mensen die iets te bieden hebben en mensen die daarmee geholpen zijn.  Nut en noodzaak van alle Present projecten wordt door maatschappelijke organisaties getoetst. Met de organisatie van haar projecten helpt Present het hele jaar door mensen die een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Help ons anderen te kunnen blijven helpen door ons te ondersteunen met een financiële gift! Dat kan via: NL 45 RABO 0143 5298 54 t.n.v. Stichting Present Barendrecht.