Lions Fietstocht op zaterdag 18 juni 2022

6 mei 2022

Op de pedalen voor Present Barendrecht!

Na 2 jaar coronabeperkingen blaast Lionsclub IJsselmonde nieuw leven in de jaarlijkse fietstocht. Een fietstocht met meerwaarde want de opbrengst is bestemd voor ons mooie werk!

Onder het motto ‘Zelfde oorsprong, maar toch zo anders’ kunt u kiezen uit een route van circa 32 of 40 kilometer door IJsselmonde en de Hoeksche Waard. Via de Zuidpolder en het fietspad langs de Oude Maas komt u aan bij het veer naar Puttershoek en gaat u genieten van een prachtige route over ons buureiland. Nadat u Zwijndrecht en Heerjansdam doorkruist hebt, gaat het richting de finish in Barendrecht.

Inschrijven

Wanneer u aan de recreatieve fietstocht wilt meedoen, kunt u zich aanmelden door het inschrijfformulier op onze website in te vullen. In verband met de voorbereidingen en inkopen is het handig als we van tevoren weten op hoeveel fietsers we kunnen rekenen. Is vooraf aanmelden voor u niet mogelijk, dan kunt u zich op de dag zelf inschrijven in de entreehal van IKEA Barendrecht.

Start en finish

Van 9:30 uur tot uiterlijk 12:00 uur kunt u zich melden bij IKEA Barendrecht, waar u koffie en thee aangeboden krijgt. Iedere deelnemer ontvangt een routebeschrijving en een boekje van de tocht met interessante weetjes over het mooie gebied waar u doorheen komt.

U finisht tussen 13:00 en 16:00 uur bij hovenier Paul Casteleijn aan Noldijk 126. Samen met andere fietsers kunt u in de tuin even uitrusten en napraten onder het genot van een hapje en drankje (inbegrepen).

Uw bijdrage

Het inschrijfgeld bedraagt €20,- per deelnemer en komt geheel ten goede aan het werk van Present Barendrecht. Wanneer u bij de start het bedrag voldoet, ontvangt u een button als bewijs van betaling en deelname. Kinderen tot en met 12 jaar mogen gratis meedoen. Als betalende deelnemer kunt u voor maximaal 1 persoon een extra button krijgen voor de prijs van €7,50.