Ontspannen en gezellige editie van de Lions Fietsrally

30 mei 2019

Wat een gewéldige editie van de Lions Fietsrally hebben we beleefd op 18 mei jl. Zowel de recreatieve als de toerrijders hebben genoten van prachtige uitgezette routes. Gelukkig werden de weersomstandigheden stééds beter. De recreatieve rijders reden hun route van 35 km. o.a. in de richting van Zwijndrecht en Heerjansdam. De toerrijders hadden aan het einde van de dag zo’n 120 km in de benen. Hun route voerde over de Hoeksche Waard, Voorne-Putten en Goeree-Overflakkee.

Dank aan alle mensen die mee fietsten. Dank aan Ikea Barendrecht voor de startlocatie en de lunchpakketten! Dank aan Paul Casteleijn voor het gebruik van zijn boerderij en tuin als finish locatie. En dank aan de mensen van Lions Club IJsselmonde voor hun grote inspanningen en aanstekelijk enthousiasme! Present en Lions: Together we serve! Hopelijk blijven we dat samen nog vele jaren doen voor de mensen die een steuntje in de rug kunnen gebruiken!