Opbrengst BUVA Classic voor Present

31 oktober 2018

Op dinsdag 30 oktober ontvingen voorzitter Petra Teunissen en coördinator Pia van Dalen een bijzondere cheque uit handen van Rien Wisse, directeur van BUVA. Het bedrag op de cheque: maar liefst 3.832,10 euro! Het is de opbrengst van de BUVA Classic die dit Barendrechtse bedrijf vlak voor de zomer organiseerde. Deze Classic is een sportief evenement voor wielrenners en hardlopers en trekt ieder jaar een groot aantal sportievelingen naar Barendrecht.

Wij bedanken BUVA voor het feit dat wij geselecteerd werden als het goede doel voor de editie van 2018. Daardoor werden wij gisteren verrast met deze fantastische bijdrage aan ons werk! De gift komt ten goede aan mensen dichtbij die wel eens een lichtpuntje kunnen gebruiken. Wij ondersteunen hen bijvoorbeeld met helpende handen, materialen of met een activiteit buiten de deur. Aandacht en ontmoetingen die de wereld er opeens een beetje zonniger uit laten zien. Ook namens al deze mensen: bedankt BUVA! En natuurlijk is ook een woord van dank op zijn plaats aan alle sportievelingen die deze schitterende opbrengst bij elkaar fietsten en renden! Het is voor ons heel fijn om te merken dat ons werk gedragen wordt in de lokale gemeenschap.

Foto overhandiging cheque: Inge Nusselder Photography (www.ingenusselder.com)