Opbrengst sponsorloop maakt ons sprakeloos….

6 september 2018

Welke woorden kunnen we gebruiken voor de grote verrassing die secretaris Cees van den Berg en coördinator Pia van Dalen op woensdag 5 september kregen? Dankbaar, sprakeloos, verbluft, blij, verlegen…. Al deze woorden zijn van toepassing! Tijdens de startdienst voor het nieuwe schooljaar in Carnisse Haven kregen Present en Stichting PiPa beide een cheque van maar liefst 4000,= . Dit was de opbrengst van de sponsorloop die de kinderen voor de zomervakantie hielden voor beide stichtingen. Wat een enorme hoeveelheid rondje moeten de kinderen hiervoor hebben gelopen en wat moeten er veel vaders, moeders, opa’s, oma’s, buurmannen en buurvrouwen zijn geweest die hun steentje op financieel gebied hebben bijgedragen. We zijn er bij Present werkelijk stil van en we gaan een mooi doel voor dit geld bepalen waarmee we veel mensen blij kunnen gaan maken. Alle mensen die ervoor gezorgd hebben dat dit prachtige bedrag bij elkaar gerend werd: BEDANKT!!!