Patrimonium schenkt aanhangwagen

23 oktober 2017

Op de Present-teamdag van medewerkers van Woonvereniging Patrimonium op 12 oktober jl. gebeurde behalve de uitvoering van 3 projecten nog iets leuks! Directeur-bestuurder Peter Manders en Ahmed Khoulali van Patrimonium overhandigden een aanhangwagen aan coördinator Pia en enkele Present-vrijwilligers onder wie Rob Aandeweg. Rob heeft in het verleden jarenlang bij Patrimonium gewerkt en is bij Present vrijwilliger van het eerste uur. Hoe leuk is dat?!

De afgelopen jaren hadden wij een aanhangwagen van Patrimonium in bruikleen. Aangezien de aanhangwagen door deze organisatie niet meer gebruikt werd, heeft de woonvereniging het eigendom officieel overgedragen. Inmiddels is deze dankzij andere bevriende relaties van Present ook weer helemaal spik en span.

Pia van Dalen: ,,Het hele jaar door moeten wij regelmatig spullen, materialen en tuingereedschappen vervoeren naar en van projectadressen waar Present vrijwilligers aan de slag zijn. Het is voor ons heel erg fijn om dan vrij te kunnen beschikken over een vervoermiddel. Wij zijn enorm blij met deze bijdrage van Patrimonium.

“Stichting Present als cement voor de Barendrechtse samenleving geeft mensen vertrouwen in de toekomst. Wellicht nog meer dan het nieuwe regeerakkoord. Patrimonium draagt daar graag een steentje aan bij”, aldus Peter Manders.