Present op de Bethel Bazar voor kookproject

18 mei 2022

Aanstaande vrijdag en zaterdag is de Bethel Bazar in Barendrecht op het plein voor de Bethelkerk. Op vrijdagavond 20 mei vanaf 19.00 uur en zaterdag 21 mei vanaf 10.00 uur is er een grote rommelmarkt en er zijn ook planten, lekkernijen en nieuwe creatieve producten te koop. Op zaterdagavond is de kerk open voor een gezellige avond van 20:00 – 22:30 uur met een rad van avontuur. De opbrengst is voor vier goede doelen in Barendrecht en het buitenland, onder andere Stichting Present.

Afgelopen dinsdag vertelde Esther Dost, coördinator van Present in de radio-uitzending van Hart voor Barendrecht over een nieuw kookproject. Vrijwilligers van het kookproject gaan in keukens van instellingen maaltijden bereiden en deze vervolgens bij mensen thuis afleveren waarbij een gesprekje mogelijk is. Voor de ingrediënten van de  maaltijden is geld nodig en we hopen dan ook op een mooie opbrengst van de Bazar zodat we met dit project veel vrijwilligers én hulpontvangers blij kunnen maken. Luister hier naar Esthers verhaal op: https://hartvoorbarendrecht.nl/index.php/radio-uitzendingen. Nog beter: kom naar de bazar, koop iets leuks en kom even langs bij onze present-stand!

Meer informatie op de Facebook pagina van Bethel Bazar