Schilderijen te koop ten bate van Oekraïne tijdens concert Petrusband

29 november 2022

Op de Veranderdag van Stichting Present, afgelopen april, hebben acht kunstenaars van de KunstExpress met vrijwilligers kleurrijke schilderijen gemaakt. Alle kunstwerken kregen het thema ‘vredesduif’, om aandacht te vragen voor de situatie in Oekraïne. Deze schilderijen worden zaterdagavond 3 december te koop aangeboden tijdens het benefietconcert in de Bethelkerk. De Petrus-band, bekend van tv-programma Petrus in het land, geeft dan een optreden. Met het concert wordt geld ingezameld voor hulp aan Oekraïners in hun eigen land en in Barendrecht. Kaarten boeken kan via zingenindekerk/petruslive. Kaarten kosten 10 euro voor volwassenen en 5 euro voor kinderen. De schilderijen kosten vijftig euro per stuk, maar een hoger bedrag voor het goede doel is uiteraard van harte welkom.