Stoffenverkoop ten bate van Bethelbazar

10 februari 2020

Present Barendrecht is ook dit jaar weer één van de goede doelen die mag delen in de opbrengst van de Bethel Bazar! Daar zijn wij héél erg blij mee! De bazar zelf wordt gehouden op 8 en 9 mei a.s. Maar komende zaterdag 15 februari 2020 is er al een onwijs leuke actie! Dan biedt de Bethelbazar kledingstoffen te koop aan in de ‘Stoffenwinkel’ aan het Onderlangs 28 in Barendrecht. Het betreft vooral winterstoffen, voeringstoffen en een kleine hoeveelheid stretch. Veel verschillende soorten, kleuren en afmetingen. Naast stoffen worden ook zelfgemaakte tassen, knuffels en kussenhoezen aangeboden die van deze stoffen zijn gemaakt. De Stoffenwinkel is alleen op 15 februari open tussen 10.00 en 17.00 uur. De opbrengst komt dus ten goede aan de doelen van de Bethelbazar 2020: de Organisatie Mencoldes in Colombia (humanitaire hulpverlening aan ontheemden), Stichting Present Barendrecht, Stichting Voedselbank Barendrecht en Stichting SHIF (onderwijs voor kansarme kinderen in Oeganda). Dus ben je creatief met stoffen? Sla komende zaterdag je slag aan het Onderlangs in Barendrecht!